Freeedag <3 :D

2009-12-11 @ 17:17:35

Äntilgen är det fredag igen<33

har längtat hela veckan, jag visste inte att en vecka kunde gå så sloooow!!! :S

Men nu när det äntligen är fredag så vill jag inte snacka om skolan(lite onödigt)
Idag ska jag, mamma och brorshan på 20 års fest hos mammas kompis, det är hennes son andreas som fyller år....
...igår var mamma och köpte en tavla till han på gallerix,men så idag så kom hon på att det kanske inte var så kul att ge han en tavla för han har snevägg xD så han kan ju inte ha tavlor på väggen!
Så idag så åkte hon iväg igen och köpte ett homer simpson grill sätt till honom.

Vi ska vara hos dom kl.19.00 och ända sen jag har kommit hem från skolan så har jag fixat mig......
.....hade inget att ha på mig--mamma har krymt 2 av min favvo klänningar så jag fick ta på mig en vanlig outfit--lite tråkigt men halt okej faktiskt! Jag har även låckat håret lite(brukar alltid platta mitt hår, men det blev fint)
 =) <33

skriver mer imorgon pözz och kraam på er <33 =D

HÅLLER FFR PÅ ATT LAÄRA MIG OM HUR BLOGGEN FUNKAR.......MEN JAG FATTAR LITE MER NU ÄN VAD JAG GJORDE IGÅR......SÅ KLAGA INTE PÅ HUR BLOGGEN SER UT=) <33  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!