godmorgon^^

2009-12-30 @ 01:52:57
tja,tja......godmorgon?
nu tänkte jag skriva ett morgo inlägg//noooot:S xI
nej men jag har skit trååkigt--och jag har blivit förkyld :O:O:O!!! blev det på typ 3 timmar bara--helt sjukt!!
så jag mår pizz och kan knappt andas har inte orkat göra ngt heller--har varit innepå hamsterpaj-.-'(då har man fan tråkigt!!)och spelat ngt spel där man ska skjuta ballonger (tråååk?!)......
och ja kan säga att jag har redan smittat mamma o.O och hur kul äre att bli sjuk när det e nyår på torsdag(WÄÄÄ!!)så imorgon ska jag bara sova,kolla tv,snyta mig,äta halstabletter,snoos spray,snyta mig,messa,dricka vatten, äta myssli, äta frukt,snyta mig, ta snoos spray,sova,sova,soooova och sen så kanske jag skriver i bloggen--rolig dag elr hur?! hmm....nääe är heller och shoppar elr e me ngn kompis elr ngt (ps: miss you emma and lizzan , miss you sooo much!!!)
men jag har ju den vanliga turen/oturen--asså jag slår vad om att min katt har smittat av sin otur på mig.....men hon har verkligen sjukt mkt otur.......
1.Hon fastnar alltid i träd(och behöver hjälp ner)
2.Hon har inte lägt sig jama än(tror att hon e 4)
3.Hon har brytit sin lilltå(så den fick hon amputera)
4.Hon äter allt möjligt - så hon har ätit olika mediciner
5.Hon har haft en stooor böld över ögat(fick penicilin)
6.nu har bölden kommit tillbaka så idag så fick hon åka och operera sig, så nu har hon tratt och så har hon ett rör(?) typ genom bölden(?) det ser ut som om hon har perca ögonbrynet?!

ehh asså det är sakerna som jag minns....he..he! -.-'

aja nu så ska jag nog kolla på tv och man vet aldrig om det dyker upp ett till inlägg senare X)


                                                                  BILDER!!

ÄTA MASSA FRUKT

ÄTA HALSTABLETTER

SNYTA MIG

ANVÄNDA SNOOS SPRAY


SÅNG FÅGELN MATILDA E FÖR FÖRKYLD FÖR ATT SJUNGA :(





UNDRAR OM DET VAR PÅ DENNA BILD HON SMITTADE NER MIG LITE MED SIN OTUR? HMM..

KITTY SOM SKJUTER OTURLASERSTRÅLAR........


HEHE...MEN EGENTLIGEN SÅ BRYR JAG MIG INTE OM HON SMITTAR NER MIG MED OTUR FÖR HON E ALLTID MIN BEBIS♥ MEN HON SER LITE ELAK UT PÅ DENNA BILD xD

HEHE VISST E HON SJUKT SWEEET!!--KATTIS♥(5 ÅR TROR JAG)

Kommentarer
Postat av: zara

naaw söta bilder men ifs har jag sett nåra av dem iaf...

2010-01-15 @ 15:34:46
Postat av: Matilda

hehe tack gmn <33



2010-01-16 @ 16:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!