Min halv roliga måndag.....

2009-12-21 @ 23:06:55
idag i skolan höll jag på att dö.....
....vi visade upp våra dokumentärer som vi gjorde i sommras/höstas, jag står och babblar om rädsla och intervjuar folk i en film på typ 10 minuter....
....assåw det va fett pinigt att alla 8or i hela skolan skulle kolla på det, jag visste ju lixom inte att vi skulle visa upp filmerna i skolan assåw inför hela 8an :S jag höll serriöst på att dö av både skratt och för att det var pinsamt!!!!

HEHEHE?!

man kan ju lungt säga att  min dag inte började så bra ( pga ''filmen'' ) så jag var bara tvungen att göra ngt kul....
.....så när jag kom hem från skolan så bestämde jag och mamma oss för att äka till kista och shoppa ( skiiit kul!!)
så nu har jag inte så mkt pengar kvar :P (som vanligt) jag fan handlar upp mina pengar samma dag som jag får dem!! xD



                                                      Mina köp <33


JEANS VÄST (GRÅ) FRÅN H&M 199:-


SVARTA JEANS LEGGINGS FRÅN CUBUS 199:- (MAN SER INTE SÅ MKT MEN AJA) :p


SVART LÅNGÄRMAD TRÖJA FRÅN CUBUS 129:- (MAN SER INTE SÅ MKT PÅ DENNA BILD HELLER) xD


VIT HALSDUK FRÅN ACCENT 149:-


GRÅA SOCKOR (LÅNGA) FRÅN KAPPAHL 99:-


TELESCOPIC MASKARA FRÅN KICKS 115:-
''FOUNDATION SVAMP'' FRÅN H&M 19:-



AJA NU SKA JAG LÄGGA MIG OCH KOLLA PÅ TV MEN EN GODIS PÅSE xD
GODNATT PÅ ER PÖZZ OCH KRAAM <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!