OMFG!?

2009-12-22 @ 18:39:57
fattar inte hur jag årkade med denna dag..är skit lycklig över att den snart e slut!!!
 
                                                          MIN DAG!!

06.00 - Vakna
19.15 - börjar skolan
11.00 - slutar skolan
11.30 - har gått till persely för att köpa pressent till mamma ( märker att dom inte har öppet idag-.-')
12.00 - hemma
12.30 - missar bussen som går i gång i timmen -.-'
14.00 - är i centrum på väg till en kompis
16.00 - är i centrum på väg till tåget
16.30 - framme i jakan för att köpa present till mamma
17.00 - på väg hem från jakan
17.30 - på bussen på väg hem
17.45 - hemma (ÄNTLIGEN!)

Låter som en toppen dag elr hur (nooot!!)
jag har varit skit sur hela dan idag också typ PMS!

asså jag blir så jävla irriterad på folk tex gamlingar, som står och säger : ja, livet är ju så kort....
och då blir jag så irriterad för livet är ju fan det längsta som du någonsin kmr att få uppleva, så klaga inte på att det är kort--för det är det absolut inte!!

Godnatt / kväll

pözz och kraam <33

 PÅ TORSDAG ÄR DET JUL!!!!

GOD JUL<333                                        (stålt fotograf) xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!