Ruulig måndag :D

2009-12-29 @ 02:27:52
Tja,tjaa :P igår som sagt så hade jag och en kompis filmkväll :) det va skit kul, hehe vi gjorde inte så mkt mer än åt, vardagsrumsbordet var fullt med skålar med, fågelfrön, sour cream peper chips, saltade chips, avocado, godis och sen var det några jätte goda ''nötter'' elr ngt :P vi hade skit kul iaf<3 hehe vet inte vad vi kollade på för filmer xD....somande typ 04.30 och vaknade kl:12.00. sen så åkte jag till jakan för att möta mamma och broshan för vi skulle åka till sollentuna och fika med mammas kompis(hon har en skiiit söt bebe som heter Maja hon e verkligen skiiiit söt!)så vi satt där och lyssnade på när dom snackade om allt möjligt -.-'..... sen när jag kom hem så bestämde jag och en kompis att vi skulle åka till jakan imorgon =P sen så messade evis och fragade om vi skulle göra ngt så jag mötte henne så gick vi hem till henne och nu ska hon sova här :D pözz occh godnatt på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!