Trötttttt!!

2009-12-12 @ 00:41:37
Just nu så är jag as trött.....

kom typ hem nyss och var typ helt slut ^^ och då när jag kommer hem så hittar jag en påst chees balls i köket och kunde fan inte motstå för det var as länge sen jag åt det(ÄÄÄÄÄLASKAR CHEESISAR) så jag tänkte typ kolla tv och ha en stor skål med ''cheesisar'' i knät.....
.....men jag säger bara att jag aldrig mer kommer att äta sånna igen-jag höll fan på att spy dom smakade fan as äckligt :S Det går inte äns att beskriva med ord hur dom smakade!!!! Jag mår typ skit illa nu och jag åt 2 st--det måste ha varit något fel med dom!!,,men nu har jag bestämt mig för att aldrig äta cheesisar igen!!!

nu ska jag typ tvätta bort mitt smink och sen lägga mig i sängen och skriva upp allt som jag behöver köpa innan jul =)    pözz på er

Godnatt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!