Påsk :D

2010-04-01 @ 02:23:55
ääääntlligen är det påsklov :) så jävla skönt det ska bli att slippa skolan i 1½ vecka♥ Men jag vene vad jag ska gör fan,  typ kompisar och så :D jag är bara så glaaaad över att slippa fucking skolan, den kommer säkert att bli mkt värre efter påsklovet för då ska vi få en ny rektor 'Gabriella Borg'(hatobjekt) fan vad jag hatar henne assåw  hon e fan hemsk -.-' Man vill bara dra från jorden när man ser henne. Men något positivt är att vi inte har Anki som so lärare längre :D vi ska fan ha vikarie fram till sommaren :):):):):):) Fan pallar inte snacka om skolan nu assåw.

Föressten, varför firar man påsk?? har fan inte fattat det = / elr det är många högtider jag inte fattar vfr man firar, men det gör ju inget för man får ju vara ledig♥

Nej nu pallar jag inte skriva mer så pözz och kraam på er♥//Matilda

Kommentarer
Postat av: Zara

haha matilda man firar påsken för att tyyp fira när jesus dog XD haha <33

2010-04-01 @ 15:19:00
Postat av: Lizzan

han återuppstog oxå ^^ <3 hehe .

2010-04-06 @ 19:19:57
Postat av: zara

aha de visste jag inte, vi har typ bara pratat om de på so:n tyyp hundra ggr xD <3

2010-04-17 @ 11:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!