blää va trött jag är!!

2010-08-29 @ 22:46:47

ursh det är hemskt hur trött man kan vara :( de e så man lider nästan, vill inte sova, vill inte tillbaka till mardrömmen jag hade inatt :( varnade varannan timme hela natten o va helt gråtfärdig....
och de va så värklig att ja va tvungen att kolla min mobil varje gång jag vaknade flera ggr för att försöka trycka in i min hjärna att den inte var sann, men jag litade inte på mina ögon varja gång jag försäkrade mig om att den inte var sann.
Har aldirg vaknat gråtandes med en klump i magen i hela mitt liv, de var helt hemskt!!

men vad ska jag göra?
kan ju inte sluta sova....:s
nej fy vad löjlig jag är.gör för stor sak av den där drömmen!

ska nog ta och kolla lite på en film som går på 3'an (bridget jones dagbok)
tröttnar aldrig på den filmen. ^^ den är så gullig

godnatt antar jag
kramar från mig :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!