chulululu

2010-08-29 @ 16:22:54

sitter m. zara hemma hos mig, vi har varit ute ett tag och gjort de vi e bäst på....SNACKA!!
kom just att tänka på en tjej, som hette typ chululula haha xD bara tjejrona vet va ja menar :P

ikväll ska vi äta hos min mormor (a)
thihi nu undrar ni kanske vfr ja skriver om min mormor i min blogg, och de är bara för att jag älskar min mormor så jävla mkt, och min morfar för den delen. lixom bara så ni vet de ;)
skämms inte allt över de, som typ 10000 anda gör, förstår inte vfr man ska göra de?? verkar rätt sjukt tkr ja...

när vi kom hem hit så hade mamma vart o shoppat, typ massa konstiga saker (?) ^^

aja ska vara lite social nu men nu får ni lite bilder från NRJ:

darin kanske?

vene vem ^^

jag är jätte duktig på att ta bilder.....NOOOT!!


......

haha kram på er nu (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!