fångarna på fortet

2010-08-31 @ 20:43:26
just nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet, ganska kul faktiskt :)
har typ aldrig kollat på de förut, eller har inte fattat vad det har handlar om riktigt (a)

om ni läste tidigare idag så vet ni att ja inte va i skolan idag för hade jätte ont i huvudet :(
men nu mår jag bra igen (spm tur är!)
kom nyss att tänka på att det är skofotto imorgon och jag har inget att ha på mig :O
efter de här inlägget ska jag kolla runt lite i barderoben och ni får lålla tummarna på att jag hittar ngt....annars får jag panik och drar till mammas..(a)

nu ska jag dra och hitta ngt att ha på mig sen dusha o sova ^^
kraaam och godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!