idag:

2010-08-30 @ 22:21:05

skolan såklart visste inte om jag skulle sluta 12,halv 3 elr halv fyra XD känns som jag har jätte bra koll...elr?
men fick sluta vid ett, och exakt då så började de spöregna...såg ut som en blöt katt när jag kom hem....inte kul!!
sminket hade runnit o håret va blött allt va blött!!ALLT!!
då var ja tvungen att springa ner med skorna i svättstugan så att dom kunde stå i torkskåpet, torka håret och sen platta det och sminka om mig ^^ sen va ja som ny igen xD haha!
sen kom zara till mig, för vissa fick stanna kvar o baka dom stackarna!!
så drog vi o mötte dilan o chillade lite med henne :)
var tvungen att dra sen för skulle möta ******* inne i stan, de va verkligen skit mysigt!!ville inte dra hem!
men de va typ skit kallt i stan!
och nu sitter jag vid datan o ska snart ducha o sen plugga engelska ^^

haft en toppen dag om ni inte redan har märkt de!!
tihi nu ska jag dra kraaam på er <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!