NRJ in the park <333

2010-08-27 @ 00:25:04
haha är på bästatse humöret EVER!!
även fast ja nyss kom hem typ helt hes o ont i ena armen o skavsår xD
haha men de e smällar man får ta, för de va helt klart värt de (a)
hade helt GRYMT kul!!! ja o zara kom ifrån lizzan o emma, men vi hade helt klart skit kul ändå, men klart att de hade vart roligare om alla vart me<3
haha ja o zara hamnade mitt i allt xD typ hur mkt folk som helst, en jävla tjej armbågade mig i magen, den fittan =(!!!
men de va helt toppen, dansade som fan!! tihi zara, vi äger (a)<333

bilder kommer imorgon, orkar inte nu är verkligen skit trött!!!
vet inte om ja orkar dra till skolan imorgon, även fast de är en kort dag, men om jag drar dit (dvs, om min arm blir bättre...) så blire nog mjukis som gäller ^^ haha typ 2 år sen ja hade de i skolan.....är ffr lite osäker på de, så kanske thights ist ^^

aja nu ska jag nog chilla lite så puss på er <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!