snabbinlägg :P

2010-08-30 @ 07:21:04
godmorgon på er, idag blir de bara ett snabbinlägg för jag måste gå om mindre en än halvtimme o möta zara och jag har inte sminkat mig,
lite kort om vad som händer idag:
först så blire ju såklart skola, det är ju måndag, bästa dagen i veckan....NOT!
sen efter de blire till att va med dilan lite o kanske plugga lite.
sen lite mer på kvällen ska jag nog vara med ******* :D längtar redan.

ah men de va typ en sammanfattning av min dag, som jag tror att den blir :)
ganska bra dag ju, om man tar bort de första ^^
nu ska jag sminka mig


kraam/Matilda<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!