underbart =D

2010-08-25 @ 22:16:11
ny duchad, håller på att fixa lite saker tills imorgon, typ väljer kläder o så.
för som ni borde veta ska ja på NRJ in the park imorgon me mina underbara vänner
vi har idrott sista lektionen, så vi ska väl fixa till oss lite innan vi drar direkt in till stan, så man ser ganska bra ut iaf (a)
ska snart sova, elr ska väl läsa lite i den där boken vi ska redovisa.....håll era tummar för att jag fattar ngt av den :S än så länge kan jag bara säga bläää!!! jag spyr på den!!!
haha nej nu måste ja fixa en sak o sen läsa-.-' och sen blire till att sova gott ^^

godnatt o puss på er!



Kommentarer
Postat av: pontus

Hej missfoster!!!!!!

2010-08-26 @ 17:49:46
Postat av: Matilda<3

haha du e så patetisk, har inge liv heller...

bara för att du vet att jag är såå mkt bättre än dig

kram :)

2010-08-27 @ 00:07:40
URL: http://matildishep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!