gästbloggish el zariish xd

2010-12-30 @ 04:38:05
cha chaa zara här dåra xd just nu sitter jag här hos matilda o typ.. chilla :P lyssnar på musik o så :D  finns typ inge kul på tv.. men de ordnar sig nog haha vi har ganska mycket att snacka om som vanligt (: vi har askul iaf :D haha alltid lika kul o va me matilda ^^ o jag vill bara säga att de finns fan ingen bättre människa än henne<33  nu ska vi kolla i h&m's katalog :D lite mer shopping på gång kanske ^^ :D haha vi båda sa precis att vi inte vet vad vi ska köpa längre för vi har typ köpt allt vi vill ha/behöver :P men man kan ju alltid hitta ngt nytt ;) jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. haha ^^ men men.. :P hare så bra iaf ^^ det ska jag :D pözz pözz<33

Liiite sajkad bild.. men men..

Kommentarer
Postat av: hihihX)

Du har fåt cha cha från Krilleboooiii vah? xP

2010-12-30 @ 16:37:48
Postat av: zara

öh.. vem e de?

2010-12-30 @ 17:44:13
Postat av: Anonym

Vet du inte vem de är :O

2011-01-01 @ 00:58:51
Postat av: Zara

nä o jag bryr mig inte heller, för cha chaa har jag skrivit hur länge som helst!

2011-01-01 @ 15:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!