Godmorgon (dag?)

2010-12-29 @ 13:13:28
Har varit vaken ett tag, men vaknade dock inte kl 6 (suprise^^)
vaknade för några timmar sen, eftersom att jag somnade 5 så vare ju tiiep helt omöjligt att gå upp en timme senare.

Håller på att göra mig i ordning, har dushat o gjort rent piercingen och nu ska jag snart sminka mig och lite sånt :) känner mig jävligt fräsch.
Ska senare dra iväg med Dilan, vet dock inte vad vi ska göra...men aja :)

Skriver lite senare för nu måste ja dra ut me hunden.

puss<3

vet att bilden e jävligt suddig men de iaf en bild från när vi va ute med hundarna :)


Kommentarer
Postat av: Farbror Ralle

ÖÖÖ du om du får o vill för mamma din så e du välkommen hit på nyår om du inte vill me till Mange!!Vi kommer bara äta lite o ta det chill

Hej påre

2010-12-29 @ 18:51:04
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!