Godmorgon

2010-12-20 @ 12:22:11
godmorgon snyggingar (a)

Har nyss fixat mig klart.
Ska dra runt halv och pierca mig i Bålsta, i naveln såklart :)
är faktiskt inte så nervös som ja trodde att ja skulle va, känns as bra :D<3
Sen drar jag hem och möter zara så ska vi åka till stan o shoppa, ska köpa lite julklappar, smink och poliskläder haha x) för om ni vill veta så ska vi ha poliskläder på oss på tisdag i skolan...tänker inte säga varför ^^ ni får tycka att jag är konstig istället, det blir mycket roligare då =P
Kanske ska köpa någon/några navel piercingar också, men vi får se hur de blir med det eftersom att jag inte får byta smycke förns om 6-12 månader tror jag att det va :S verkar väldigt länge....
Men det kommer jag ju märka^^ dom kanske menar 6-12 veckor? :D<3

aja, nu har jag inte tid att skriva mer!
puss o kram på er :D<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan va cool du är som piercar dig, typ 99 procent av alla tjejer har navelpiercing

2010-12-21 @ 08:59:44
Postat av: zara

hon kanske e glad över de?? problem!

2010-12-21 @ 14:58:29
Postat av: Matilda<3

sa jag att jag var cool? :) nej.

Jag bryr mig inte om hur många som har det, jag tycker att det är fint :)

2010-12-21 @ 23:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!