Hemma igen efter en heldag i Kista :D<3

2010-12-28 @ 22:46:46
Var i kista idag hela dagen med zara.
Hon kom hem från Tallin imorshe så vi bestämde att vi skulle åka och shoppa idag :)
Haha alltid lika kul asså^^ shopping me syster (a)
Hittade massa fint, som alltid ;) skönt me lite nytt i garderoben (a)(lägger upp bilder på det ja köpte snart)
Hade en väldigt mysig dag, inte så mycket folk heller så de va as skönt!! Så att man slipper krocka me folk 24/7 x)
Men något som va mindre bra va väl att ja va så korkad så ja tog mina klackade skor så nu har ja fått skavsår också -.-'' jag känner mig bara såå smart asså, att dra och shoppa me ett par skor jag inte gått in än ^^ (duktigt va?^^)

Just nu sitter jag och lyssnar lite på musik och ska snart fotta det jag köpte så att jag kan visa er ;)<33

Nu ska ja fixa lite.
puss puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!