Hemma me zara nu :)

2010-12-29 @ 22:31:02
nyss hemkommen och nu tänker ja fan inte gå ut nå mer idag, så kallt ute :S
Är me zara just nu, hon ska sova här inatt så vi ska väl chilla lite o kolla på någon bra film antar jag.
Vi har inget annat planerat iaf :P

Var ju hos mormor o morfar för ett tag sen o firade ''lill jul'' fick massa pengar och så, så imorgon blir det nog mer shopping (a) haha!!
Ska kanske dra till jakan imorgon med dilan och kolla lite på klänningar (så här lagom mitt i vintern (a)) men aja, klänningar har man alltid användning för ^^ funkar till både fest o ''högtider'' ^^

Ah men iaf, nu ska jag vara lite social me zara, men kanske skriver lite senare :)
puss<3

En bild på mig o zara från i somras när vi va på väg till grönan :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!