Saker som jag inte har bloggat om (snabb sammanfattning i bilder)

2010-12-27 @ 20:26:37

Jag och zara ställde upp i ett luciatåg i skolan - som ni ser så va vi tomtar (a)

Jag och zara innan vi drog på fest i Sollentuna :D vi hade så grymt kul den kvällen asså!!

Haha ja har piercat naveln, as ful bild jag vet!! men de va precis nytaget när jag tog bilden =P
(la in denna bild i ''miniatyr'' eftersom att ja inte vill ha en förstorad bild på min mage på bloggen..)

volleyboll maskeraden i skolan, om ni inte ser de så va vi poliser ^^

Dagen efter volleyboll maskeraden så vare skolavslutning för jul :D (min outfit den dagen)

Jag, häromdagen. Har några kompisar som kallar mig fjortis typ hela tiden, så ja fixade så jag såg ut som en fjortis x) (de va bara ett skämt :))

och som ni vet så va det julafton för 3 dagar sen :) god jul tihii (lite sen)

tror jag fick med ganska mycket nu, men har inte orkat ta med allt. (jag idag)

Bloggar nog senare sötnosar :D puss sålänge (i'll be back ;))<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

hhhahahahhahahhahahahhahah du ser likadan ut på ''fjortisbilden'' som på alla andra

2010-12-29 @ 13:04:16
Postat av: Anonym

hhhahahahhahahhahahahhahah du ser likadan ut på ''fjortisbilden'' som på alla andra

2010-12-29 @ 13:04:29
Postat av: Matilda<3

haha ja du, de kan ju bero på att det e jag på båda bilderna..elr? ;D smart du e.. :)

2010-12-29 @ 13:44:19
Postat av: Anonym

men shit du sa att du gjorde till dig och lekte fjortis, du ser likadan ut på alla andra, alltså att du är fjortis på alla bilder det var ingen skillnad på den bilden. hjärndöd är du också

2010-12-29 @ 18:40:26
Postat av: Matilda<3

oj vilken förklaring xD haha!!

2011-01-03 @ 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!