tihii ja lever (a)

2010-12-07 @ 16:21:35

cha chaa :)
inte bloggat på typ 6 dagar nu x) kände för att dissa er läsare ett tag....haha nää så taskig e ja inte ^^
va i skolan idag, va i stan imorshe me klassen på ngn jävla ''film analys'' på snabba cash, jävligt irriterande kärring som stog o snackade där framme o förstörde allt -.-'' hon förstörde hela min fucking dag. Jag svär den där jävla kärringen hade tiiep ADHD eller ngn, Så jävla störande me sitt jävla snack o avbrtyande o ''ja kom på en sak''....
kom hem från skolan tiiep nyss, min data har pajjat för katten har bitit sönder sladden eller ngt så ja får använda mammas data ^^
i veckan har de inte hänt så mycket...typ skolan o i helgen va ja me lite folk :)

e så trött på vintern o kylan med snö o mörker...blir så deppig av det :(
så måste försöka hitta på mer saker, kanske drar på ''club play'' i sollentuna på lördag :D ska nog fixa biljetter imorgon tror jag :P då blir de till att möta upp amir i kista o få biljetterna...
ska bli så jävla skönt att få komma iväg lite me roligt folk :) men har inget att ha på mig....blir väl den korta svarta saken^^

senare ska jag väl plugga lite till so provet imorgon...tråååk -.-''
kanske möta upp zara o va me henne lite :)

nej blää nu orkar ja inte skriva mer nu, de e så jävla tråkigt, börjar tröttna på bloggen faktiskt....''/

puss puss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!