Trodde de va fredag...blev fett besviken när ja märkte att de bara va onsdag...

2010-12-15 @ 19:13:33

cha chaa snyggingar ;)
min dag har väl inte varit den bästa men ändå. Försov mig imorshe och fick typ panik när jag vaknade, det var lixom det ända som inte fick hända idag eftersom att ja skulle ha so prov första lektionen. skyndade mig as mkt, hann inte ens sminka mig :0 har bara haft maskara på mig idag (inte för att ni bryr er...men de gör ja x))
Hann iaf till första lektionen så att ja hann göra provet, men hade inte så lång tid på mig typ bara en halv timme men ja hoppas de gick bra ändå x)
haha jag får ju skylle mig själv om jag sitter och pluggar till 3 på natten (a) men vad ska man göra lixom?? har man mycket att göra så har man ;)

Har även pluggat ganska mycket idag också, men dock på dan och inte på natten :P de går ju så mycket bättre då ^^ Ska plugga mer när jag kommer hem också, för just nu är jag i Bro.

sitter i soffan och dricker latte just nu och ska väl snart ta tåget hem tror jag :P

får se om jag orkar skriva mer ikväll (tror inte ja kmr göra de(a))

puss o kram ♥


Kommentarer
Postat av: Hassan Acmhed Mustafa

Gullig dag (:

2010-12-16 @ 15:34:13
Postat av: gullgull;

sötnowsss hihihihih <3

2010-12-16 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!