Upp tidigt imorgon - kmr ha fullt upp (but i like it) :)

2010-12-29 @ 00:25:47
Ja, ska nog dusha snart och fixa piercingen, sen blir de att ta det lugnt framför tv'n ett tag me lite popcorn (a)
Ska gå upp runt 6 imorgon :S inte kul...men aja.
Ska fixa lite hemma då och gör mig i ordning och så =) för se ska jag dra till Karlberg med Dilan, vet inte vad vi ska göra...hon vägrar att säga -.-' jag vill vetaa :0<3
Sen direkt efter att ja varit där så ska jag dra till min mormor och morfar för att fira jul igen ^^ så det kommer lite slänktingar då :) haha tredje ggn ja firar i år (a)
Sen efter att jag firat lite och öppnat lite klappar ^^ så ska jag kanske dra till zara, vi ska kanske ha film kväll elr ngt, de beror på när hon kmr hem ;) tihii (ha så kul gmn). Tänker inte säga vad hon ska göra för vet inte om hon vill att jag skriver det här^^
Men vi ska höras imrgon och se hur vi ska göra (a)

puss puss på er nu :D

Nyårs kläder? hmm...
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!