Vänskapspaus?

2010-12-14 @ 20:04:28

Jaa, de skulle man nog kunna kalla att jag har med en av mina vänner som ja gillar mest. Men de är inte så att vi är ovänner eller ngt, det är bara för vårat bästa. Vi kom fram till att vi måste tappa känslor för varandra och det här var det enklaste sättet och kanske det ända rätta. Känns väldigt jobbigt men livet måste suga ibland och när jag tänker på det så är det inte så hemskt, jag vet ju att vi gör det här så att vi ska kunna vara vänner :)

nej, nu snackar vi om ngt annat så att jag inte börjar tänka för mycket och så att det inte blir för jobbigt...

idag har jag iaf varit i skolan, väldigt skön dag faktiskt, eftersom att det e sista skolveckan med lektioner så finns det inte så mkt att göra :P elr jo, lite omprov och sånt men det är inte så jobbigt förutom att man måste plugga o så ^^



bloggar mer sen elr kanske imorgon puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!