Internettet brokade ;(

2010-02-12 @ 23:52:44

tjaa =)

har inte skrivit på as länge nu, men internet gick sönder :( så idag fick jag tillbaka det, så nu skriver jag :P

nästa vecka har jag prao, jag börjar 08.00, kommer att få gå upp typ 05.30 :S och så håller mina kompis på att retas, dom bah, ah jag börjar runt 11.00 gud vad skönt med sovmorrgon-.-' men,men det är ju så det är, det ska bli kul iaf :D

Juste, för en vecka sen va tjejorna hos zara--vi hade skit kul (som vanligt), elr vi hade roligt på kvällen iaf, vi somnade typ runt 4 elr ngt xD jag vaknar runt typ 5-halv 6 typ och bah,''jag måste spy''. Mer får ni inte veta för sen blir det bara pinsamt :S ni kan säkert lista ut vad som hände, men jag tänker ändå inte berätta!!

vi hade en hund här också i veckan,, lixom på prov, men vi kunde inte behålla honom ;( det va skit jobbigt att lämna tbx honom, men han bor hos min farbror så vi kan åka och träffa honom när vi vill.Det som var mest hemskt när vi lämnade honom var att när vi skulle gå så satte han sig framför mig och mamma och kollade på oss och ville att vi skulle sätta på han kopplet, han ville följa med oss hem igen ;( det var så hemskt det går lixom inte att beskriva hur hemskt det var att stänga dörren framför nosen på han :S Men vi ska åka till dom på söndag så då får jag träffa min älskade keso igen♥

Aja om 4 veckor ungefär så flyttar jag =) (bara så ni vet xD)

pözz och kraam på er♥


Kommentarer
Postat av: zara

ja asså kvällen blev iaf lyckar ;) <33 kram

2010-02-16 @ 22:11:08
Postat av: Anonym

hehe <3 stackare gmn . asso med det där som hände på Zaras fest ^^ (=

2010-02-17 @ 20:56:25
Postat av: Matilda

japp kvällen blev det xD hehe,, men det är sånt som händer<33

2010-02-18 @ 16:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!