Lördag med Emma och Lizzan

2010-02-28 @ 11:36:53

Igår så åkte jag iväg med mamma och min bror och mötte min moster och kusse för vi skulle hjälpa dom att hitta en data,, den drog vi iväg med keso till en rastgård så han fick springa runt lite :P sen drog vi och åt,,

Typ vid 7 så mötte jag Emma och Lizzan och vi typ hade inget att göra så först gick vi till centrum sen drog vi till Jakan,, men vi va typ där i en halvtimme sen drog vi tillbaka. Sen drog vi hem till mig och kollade film och sen typ somnade vi x)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det blir väll så att jag packa lite för nu är det bara ca 2 veckor till vi flyttar :D


Pözz och kraam på er//Matilda♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!