Söndag.....

2010-02-21 @ 13:33:45
Tja,tjaa bloggen, jag orkar typ inte skriva så ofta längre...

I fredags så var det sista dan på prao, så på måndag får man tvinga sig själv att gå till skolan -.-',,.
På fredan efter att jag hade slutat så drog jag med mamma och shoppade,köpte en Ed hardy hood och en lee tröja, sen drog vi hem och chillade lite, sen så drog jag ner till trappan lite och va med emmy :D jag kom hem typ 23.45 tror jag. På lördagen så drog jag med Lizzan och shoppade i Jakan, då köpte jag ett par örhängen, hårspray och foundation (stavning :S). Vi var bara där en snabbis typ 2 timmar bara. Sen när jag kom hem så gjorde jag inte så mkt, jag typ la mig i sängen och kollade tv för det är fan sjukt kallt ute :S det går inte att vara ute mer än typ 30 min elr ngt,,. Sen idag så hade vi visning (igen) så då gick vi ut med våran älskade Keso (bubbas xD), och nu sitter jag på mitt rum och har sjukt tråkigt.

pözz och kraam på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!