Fixat prao! (=

2010-01-12 @ 19:41:00
Idag har jag varit i skolan,, det har väll inte hänt ngt särskilt, vi fortsatte med våra teknikbygen på no'n....
....vi fick en till läxa också -.- (matte) men matten e inte så svår nu för vi håller på med procent (%) xD och det e ganska lätt!

Sen efter skolan så följde mamma med mig till brunna för jag skulle fixa prao, jag ska praoa på brunna korg,,det kommer nog att bli kul. Men jag kommer att börja kl:08.00, så jag kommer att få ta bussen som går typ halv :S men det ordnar sig nog :D

Har nyss kollat igenom spanskan! (ganska lätt) -- spanska e ganska lätt för de flrsta spanska orden liknar svenska och engelska ord! :P

Pözz och kraam på er♥

Spanska

Instrumentos Musicales (Musik instrument)

1. Gitarr - La guitarra
2. El gitarr - La guitarra eléctrica
3. El bas - El bajo eléctrico
4. Trummor - La batería
5. ''Kongas'' - Las congas
6. Panflöjt - La zampoña
7. Flöjt - La flauta
8. Piano/synth - El piano/los teclados
9. Saxofon - El saxofón
10. Sjunga - Cantar
11. Spela - Tocar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!