Förlååt!!

2010-01-21 @ 18:25:00
assåw sorry at jag inte har skrivit ngt, men jag har varit helt slut för det har hänt ganska mkt i veckan lite mer än jag hade planerat iaf xD

i måndags så drog jag,lizzan och emma till jakan/outlet, för att shoppa (såklart) det var skit kul!! :)
lägger in bilder lite senare orkar inte ta kort på allt nu xD

sen måste jag bara berätta att jag ska flytta!! känns skit kul, det ända som inte är kul är att när man hämtar flyttlådor (banan lådor) på typ coop så tror jag att det ska springa ut en sån där ''banan spindel'' fast jag vet att det inte kommer att hända för antingen så har dom redan sprungit ut ur lådorna elr så har dom frusit ihjäl! men jag är ändå döds rädd, jag svär att om det skulle hända att det sprang ut en sån där spindel så skulle jag fan flytta på en gång!!! Ursh för spindlar assåw!!!!!!

aja, bilder på det jag köpte kommer in lite senare på bloggen :)

pözz//Matilda ♥

Kommentarer
Postat av: Zara

Jasså va inte jag med o shoppa?<33

2010-01-23 @ 19:24:21
Postat av: Matilda

:O shiit vad taskig jag känner mig, var helt tom i huvet när jag skrev inlägget, asså gumman förlåååt!<3<3 fan vad jag känner mig taskig :S FÖRLÅT!<333

2010-01-23 @ 21:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!