god morgon<3

2010-01-10 @ 07:15:31

godmorgon<3

idag vaknade jag kl:02.30 :S kunde verkligen inte somna om, så jag gick upp och gjorde lite cappuccino för att vakna lite, sen la jag mig i sängen och bluetoothade över lite bilder från min svarta lur till min rosa<3 så att jag kunde ladda upp lite nya bilder på datan :) elr jag håller ffr på att bluetoothar över nåra bilder till den rosa luren, det tar skit lång tid för den svarta e så jävla seg :S och eftersom att den e så seg så orkar jag inte överföra dom så ofta (hehe) så det va typ 60 bilder som skulle skickas elr ngt xD-- det tog fan 30 minuter, och jag e inte klar än...-.-
men iaf, idag så ska jag kanske vara med lizzan och emma, vi ska typ antingen åka skridskor elr dra till outlet elr ngt :P

pözz och kraam på er♥

LITE BILDER :D



efter en sån här så kan jag börja tänka på morgonen (a) xD



Jaag <3


                  MATILDA <3

Om ni inte har märkt det, så tar jag väldigt mkt ego bilder xD ♥


Kommentarer
Postat av: chaima

hej jätte bra blogg!

det ända som fattas är en header.

kan snacka med min kompis så kan hon fixa en till dej.

puss och kram!

2010-01-10 @ 10:30:36
URL: http://shaimas.blogg.se/
Postat av: Matilda

tack!



Ja, tack, gärna-det vore jätte snällt om du snackade med din kompis:)

kram!

2010-01-10 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!