Hellu ;P

2010-01-25 @ 16:21:34

tja,tjaa :)

orkar/hinner inte skriva lika ofta som jag gjorde förut men jag ska försöka bli bättre, det är så mkt med flytten och allt möjligt..
men nu ska jag försöka bättra mig men jag kan inte lova ngt<3

Men idag har jag inte gjort så mkt var i skolan som vanligt och haft hkk och jag och zara gjorde FETT GOOOODA ''kladdmuffins'' (elr vad dom hette) vart så jävla goooda :D jag e fett stol assåw, inte för att skryta men dom vart helt perfect!!! xP

annars har det inte hänt så mkt, mitt liv e ganska trååk just nu bara skola och så :S men beställde lite kläder igår från ellos (men det var mkt som var slut :() och nu kollar jag igenom en h&m katalog (kmr nog beställa lite där med)


ps: Förlåt zara att jag glömde bort dig :S var verkligen inte meningen gumman♥ pözz och kraam på dig och alla andra som läser =)

Många kramar // Matilda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!