Nedfryst xD

2010-01-10 @ 15:26:56

hej :)

jag gick och träffade lizzan kl:11.40 nedanför min ''gård'' så gick vi till emma :) när vi kom hem till emma så bestämmde vi oss för att vi skulle dra och åka skridskor, men när vi kom ner till sjön så var isen jätte dålig-den var bucklig och och full med sprickor, så vi typ satt på isen och snackade ist xD Lizzan försökte övertala oss att börja på ishockey men jag och emma bah: fet glömm :P men det roliga är att hon ger sig inte,,hon har tjatat i ungefär 3 år. Lizzan är jätte duktig på att åka skridskor och emma också, men det är lite överdrivet när hon tjatar på mig, jag kan inte stå på ett par killskridskor och kan knappt åka på tjejskridskor heller (haha) :D

Vi bestämmde oss för att dra hem när vi inte kände våra fingrar längre :Pdå drog vi hem till emma igen och hämtade lizzans saker sen drog jag hem till mig och lizzan till sig. O nu sitter (ligger) jag här i sängen och försöker få tillbaka känseln i fingrarna (det tar en stund att skriva :P)
och juste--har skïiiit ont i rumpan xD för när vi skulle hem till emma så halkade jag i deras trappa och föll rakt på rumpa (gjorde ont som fan ;( )


pözz och kraam på er♥


Har hittat en väska som jag bara måste skaffa!!!!!

VILL HAAAAAAA!!! :D <333


Kommentarer
Postat av: Lizzaan !:)

Hahah xD <333

2010-01-14 @ 18:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!