skridskor.....

2010-01-09 @ 13:42:08
tjaa :)

natten till igår så sov jag inget ( var skit pigg) så typ kl06.00 så messade jag lizzan och emma och frågade om dom var vakna (dum fråga xD) eftersom att jag inte fick ngt svar så fick jag skit tråkigt så jag satte mig vid tv'n, jag fick svar från Lizzan och emma typ 10 elr ngt, då bestämde vi att vi skulle gå ner till sjön och åka skridskor (det va ca -11 grader) det va så kallt så jag hade på mig, först dubbla jeans tights, sen hade jag ett linne, 3 långärmade svarta tröjor, canada tröja och en jacka, halsduk (typ 2 m xD), mössa, sockor och uggs--men sen började jag frysa ändå. Sen så drog vi hem till Lizzan för vi skulle sova där :) det var skitkul. Jag och emma typ spelade ett spel hela kvällen xD det var typ beroende framkallande (hehe!), jag hade ju inte sovit natten innan så jag halvsov till första filmen, och till den andra somade jag xD imorshe när jag och emma skulle gå hem, så det soligt och allt men det var skit kallt ändå (-18) hehe det va skit svårt att tro det när man satt inne, då såga man ju bara solen :P <3

nu ska jag städa mitt rum och rensa mitt skrivbord, det ska bli skiiit kul verkligen (NOOOT!!)

pözz och kraam på er♥ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!