vad e rubriker till för?

2010-01-07 @ 07:53:18

har inte orkat skriva på nåra dagar, men ja det har inte hänt så mkt mest chillat <3 men igår så var jag i stan med emmy, jojo, jenny och yoshi (tror jag hon stavas :))  vi va typ vid plattan hela dan och bara chillade, skit kul xD men jag va skiiiit trött assåw jag menar de verkligen jag kunde inte sova natten till igår :S
sen så drog vi hem typ vid 7 så jag va hemma runt 8 och då käkade jag kina mat (<3) sen somnade jag xD typ halv 9 hehe.....så jag vaknade kl 06.10 idag och va skit pigg (inte så konstigt =)) så nu e klockan snart 8 och jag har skit tråkigt, men, men :P

pözz och kraam på er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!