nervööööös!!!!!

2010-07-14 @ 01:57:03

tjaaenare ^^

sitter och lyssnar lite musik och chillar lite typ
och är skit nervös för imorgon,
tror inte ni vet de men ska till min pappa då och träffa lillesyrran och farshan
men ser fram imot de för de va ju ett tag sen typ ett år elr ngt :/
ska bli spännande att se hur olivia ser ut och hur hon är:)
asså om ni inte fattar så e olivia min syrra dåråå,
har träffat henne en gång bara och då va hon typ bara någon/några veckor gammal.

nej nu ska jag dusha och sen sova typ, kanske skriver innan jag drar men de beror på om jag hinner
men ni får ha de så bra iaf :)
(btw, skriver om gotland sen:))

kraamar//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!