vad e rubriker till för? -.-'

2010-07-15 @ 23:06:27

tjeenare :P

sitter här och dampr loss på mitt hår!! de e helt hemskt typ tovigt och slitet :/ som tur e så får jag pengar snart och då blire raka vägen till kicks så att man får ordning på håret!! haha har kompisar som frågat om jag har extanstions (haha stavning?) i håret för att de e så konstigt...
men nu tänkerr jag inte sitta och irritera mig på mitt hår....

var ju och träffade min syster igår,de var skit kul:) om vi säger så här,jag har världens gulligaste syrra (a)<3
en liten blond, blå ögd ängel ^^
och typ vääääldigt lik min brorsha,farsha och typ halv bror (elr vad man ska säga),aja skit samma jag räknar honom som min riktiga bror :)

måste dra nu kraamar //Matilda

en matilda NÄSTAN utan smink!! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!