:D

2010-06-28 @ 02:08:29

tjeenare,

imorgon så ska ja chilla med zara :D typ stranden, somvanligt :P, ska bli skit kul<3

sen imorgon så drar brorshan iväg i 11 dagar, helt jävla fucking underbart ^^<3 lixom,snacka om att kunna göra vad jag vill :D

sen idag så snackade jag med emma, hon e på gotland just nu och hon undrade om jag ville komma ner nästa vecka, men jag är inte helt hundra än för vi kanske ska dra på kryssning då men vi får se<3 skulle vara väldigt skönt att komma från k-ängen ett tag<3 och då slipper jag albin ännu längre ;P

aja nu ska jag kolla lite tv så
kraaam på er//Matilda


haha gammmal bild xP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!