godmorgon <3

2010-06-19 @ 05:23:04

godmorgon!!

hehe ni kanske tycker att jag är helt dum i huvet som går upp kl 5 på en lördag morgon ^^
men om jag ska vara ärlig så har jag inte sovit ngt alls, ska vara hundvakt idag i uppsala, ska vara där runt 7, så vi ska dra hemifrån runt 6 och då ställde jag klockan på 5 :)
men det är mitt eget fel att jag inte sovit en blund inatt :/,, skulle kolla lite på tv innan jag somnade och så råkkade det vara SAW på 5an och dum som jag är så kan jag inte sluta kolla -.-'  det är ju lite svårt att somna när man har sett den där äckliga masken.....(hehe). Har aldrig kollat på en hel SAW film förut, men det gjorde jag idag/inatt och det ångrar jag just nu, för just nu har jag just börjat bli trött.
haha så nu sitter jag på mitt rum och dricker kaffe för första gången i mitt liv,,,, hur kan folk dricka sånt råttgift helt frivilligt :O!? trodde lixom att de skulle smaka ganska okej? men haha nej nej nej!!!!

nej, nu ska jag fixa mig lite och försöka tvinga i mig kaffet,, och kanske bli lite piggare tills vi ska dra :)
för man måste ha mkt energi och tålamod när man ska passa diesel<3

ja,ja pözz och kraam på er//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!