godmorgon

2010-06-27 @ 08:11:06
godmorgon på alla :)

är hemma och lyssnar på musik på högsta volym, dvs helt underbart!!!
kollar lite bilder oxå :P hittade ett usb minne bara med gammla bilder från typ 6an-7an ^^ skit kul att kolla på vi såg ju så små ut allihoppa, sen kmr ju massa minnen tbx också :) var bara tvungen att lägga upp nåra på faceb hehe xP

idag blir de nog mest en städ dag för min del om jag inte tröttnar och drar ut och träffar ngn lite senare :P
men de får bli om jag hinner, hade tänkt vika alla kläder och lägga dom i garderoben (elr va de heter xD) men jag tror inte ens på det själv kommer väll knöggla ner allt bara, så att de precis går att stänga lådorna hehe. Men det är ju så att om man inte ser skiten så finns den inte ^^
så de får nog bli så för det är ju helt underbart väder ute!!
men kan inte sola typ :( har brännt hela ryggen fan.... var ju ute med zara och lizzan en hel dag och bara solade och badade hehe, kunde fan inte sova på kvällen :/ men nu börjar de bli bättre :)

Min midsommar var inte så intressant, vi va hos mammas kompis och käkade och drog ner till vattnet (där dom bor) senare på kvällen för då skulle de va ngt där nere (?) men de va bara massa mygg där nere,,som tur va så hade jag jeans på mig (kunde ju inte ha klänningen jag planerat att ha) så nu är bara fötterna sönderbitna.

kraamar //Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!