sommarlov<3

2010-06-11 @ 20:57:24

tjeenare :D

igår vare skolavslutning dårå <3 zara som hos mig och så fixade vi oss tillsammans,, vi hoppades såklart att de skulle va sol och varmt men som vanligt så vare kallt som fan, men som tur va så regnade de inte:D
så äntligen har man sommarlov<3
kan typ inte fatta de(?) men de e iaf så jävla skönt att slippa skolan i typ 2 och en halv månad<3<3:D

idag har de regnat hela dan :( jävligt dålig start på lovet!!! haha men hoppas att de blir bättre väder imorgon så man kan gå o bada typ :D
jag och zara har bestämmt att vi ska pringa 2 ggr i veckan hela lovet,,, haha tror inte att de kommer hålla alls men vi får väll försöka iaf ^^<3

aja idag har jag shoppat lite ^^ förkänade fan de,,, fick 3 vg i betyget<3 känner mig jävligt stolt :D



nu har jacqe flyttat upp till helsingland elr vad de heter :( saknar dig som fan gmn, varu tvungen att flytta:S de kmr bli så tomt utan dig!!
men vi hade kul i torsdags iaf<3 på vår lilla avskedsfest el vad man ska kalla de^^
jag,emma och zara gjorde ju finaste tårtan :P<3
men vi ses i sommar gmn <3


pözz och kraam på er//Matilda


Kommentarer
Postat av: jacque

saknar er oxå<33 så jävla tråkigt här uppe håller typ på att döö:(



saknar er <33

2010-06-13 @ 20:42:53
Postat av: Matilda

stackare,, du måste komma hit i sommar!!



vi saknar dig me<3

2010-06-13 @ 23:39:16
Postat av: zara

ja de måste due :)) vi saknar dej <33 matilda de va faktiskt i onsdags vi hade avskedsfesten för henne :P <33

2010-06-18 @ 19:38:33
Postat av: Matilda

oj, menade onsdag såklart -.-' hehe snacka om vimsig ^^<3

2010-06-19 @ 09:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!