uppsala :)

2010-06-19 @ 09:42:56

hello :)

är i uppsala nu, har varit det ett tag.
diesel ligger och sover just nu och puma kollar tv med mamma, så det är lugnt och tyst!!

diesel är så himla söt! hon har världens gulligaste ''valpögon'', när hon kollar på en så smälter man verkligen.
om man har sagt till henne så kollar hon upp på en med sina super gulliga ögon och då kan man inget annat än le!
hon är som en mindre och jobbigare version av keso, lite busigare, lite jobbigare hehe men med dom ögonen så spelar det ingen roll, hon vinner lixom på charmen. så man kan inget annat än gilla henne!!

självklar är puma också gullig, men hon är ju perfect på alla sett,gullig,snäll,lagom busig,lagom jobbig osv...
henne kan man klappa utan hon blir helt hysterisk och ska klättra på än, henne kan man snacka med utan att hon kommer galopperande redo för att hoppa upp på än ^^
och så är hon så lugn och bara super mysig!<3

men jag gillar dom båda såklart :D<3



som ni vet så sov jag inte inatt, känner mig lite hängig nu men absolut inte trött haha jag dracka ju kaffe i morshe för första gången, snacka om att få en kick!! xP,,sen så glömmde jag att äta frukost så jag sitter och väntar på att pizzerian ska öppna så jag kan smita ner dit och köpa en pizza elr kebab eller något :) vet inte rikitgt när dom öppnar men dom borde ju ha öppet typ runt 11 kanske?


nu ska jag fortsätta att hålla koll på sötnowsen

pözz och kraam//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!