Albins födelsedag

2010-03-03 @ 22:28:32

idag så fyller min bror 16, så vi firade han idag och han ville att vi skulle åka och bowla så det var jag,Albin,mamma och Albins kompis Dan som åkte, Och jag kan stålt säga att jag kom 2:a :D sen drog vi och åt på Golden Cave åt plankstek (så jävla gott assåw) sen till efterrätt så blev det banana split (stavning?) sen drog vi hem och så, i present fick han massa moppe saker (vet inte ens vad helften är :S) hehe man det spelar ju ingen roll huvudsaken är att han blev glad :) sen i helgen (vet inte vilken dag) så kommer moster och kussarna, och kanske farbror och kussarna.

Men nu ska jag kolla lite på tv och chilla lite :D

Pözz och kraam på er♥/M



hittade en lite rolig(?) bild,, och bara så att alla vet så är kattens ögon INTE redigerade!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!