Nu har mer än halva veckan gått :)

2010-03-10 @ 18:48:53

hellu på er :)

idag har det inte hänt så mkt, va i skolan och chillade lite :P sen nu tog jag en liten paus i packandet för att skriva i min lilla blogg för som ni vet så flyttar jag om ungefär en vecka, typ en och en halv :D det ska bli så jävla kul.

Hehe, jag håller fortfarande på att vänja mig veid min lugg, vet inte riktigt vad jag tycker men, men. Det var ju lixom mitt eget val så jag kan inte skylla på någon annan. x)

Sen måste jag bara berätta att jag har börja gå ut lite med min älskade keso, jag vågade inte ett tag eftersom att han dragit omkull både brorshan och morshan, men nu har jag börjat lite smått, men jag måste erkänna att det är rätt jobbigt att vara ute med han för att han drar som en jag vet inte vad (hehe..
hehe, har också börjat fundera på om han är en ko, kanin eller gris haha xD
han ser ut som en ko, hoppar som en kanin och låter som en gris, så frågan är om vi verkligen har skaffat en hund ^^

Nu ska jag chilla vidare xD
pözz och kraaam på er♥//Meow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!