Nu kan mamma sluta tjata xD

2010-03-14 @ 01:49:04
tja på er, :)

Nu kan min mamma slutat tjata för nu har jag gått med i facebook xD
hon har tjatat på mig nästan varje dag.
-När ska du gå med i facebook,
-Kan inte du fixa en facebook snart
-Fixa din egen facebook
 så ja, nu håller jag på att försöker lära mig hur det går till :P

Ja och annars har det väll inte hönt så mkt, har sovit typ hela dan, har varit skit trött sen jag var ute med tjejorna hehe, vi drog till trappan och då va de ngn spec sak där så jag och zara typ dansade xD så vi va helt slut när vi drog hem ^^

(ps: om exakt en vecka så flyttar jag)

pözz och kraam på er♥//Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!