Pigg...

2010-03-02 @ 01:38:53

hola amigos <3

jag e fen skit pigg tur att det e lov assåw, lixom så jävla skönt att bara chilla och inte tänka på skolan.
Har nyss läst lite bloggar och kollat kläder typ..

Jag längar till i helgen för då ska jag klippa mig, elr assåw min moster ska klippa mig :D ska bli kul börjar tröttna på min frisyr nu så vem vet vad som händer,lugg kanske hehe fan vet jag.    På onsdag så ska vi dra och bowla(stavning) för Albin fyller år då och då ville han att vi skulle göa det så vi får se hur det går, det va fan evigheter sen jag bowlade men, men.

pözz och kraam på er // Matilda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!