Skola imorgon....

2010-03-08 @ 00:38:41

tja,tjaa som sagt hade vi gäster idag, det var skit kul :) (och så fick jag använda min nya klänning). Så har jag klippt lugg också :) hehe jag fegade inte ur. Men ja ångrar mig lite,, men jag kommer säkert att vänja mig snart.

Sen gick jag ut med keso och träffade två kompisar :D det var skit kul, för det va as länge sen jag träffade dom.

Det ända tråkiga med idag är att det är söndag och det betyder att det är skola imorgon :S Så man få gå upp kl.06.00 och fixa sig lite och dra iväg till skolan! -.-'
Men,men that's life xD

Ps: Om en vecka och en dag så får vi nycklarna till nya lägenheten :D

godnatt på er snyggingar :P
pözz och kraam♥//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!