Trodde det skulle bli en rolig dag....

2010-03-15 @ 22:50:18

tja,tjaa på er :)

idag typ 10 min innan jag sulle gå till skolan så fick jag veta av zara att vi inte hade någon hemkunskap, så då kom zara hit så chillade vi lite :D sen när vi drog till skolan (typ halv 11) så kändes det som att det skulle bli en chill dag (men verkligen inte) när vi satt på spanskan så började jag må illa och zara också, så vi bestämde oss för att dra hem. När spanskan äntligen var slut så fick vi stanna efter -.-' och CC började fråga om vi tyckte att han va dryg och vi typ bah :- eh,,? fan vet vi?

sen drog vi ner till lärarrummet för att säga att vi skulle dra hem och då öppnade anki -.-' (en skit dryg ''lärare'')

Och när vi äntligen fick gå hem så skulle jag dra till nya lägenheten och hjälpa mamma och morfar att packa in lite saker :) då började jag bli lite yr. Vi va även tvugna att mäta en dörröppning för vi ska skaffa en barngrind så att katterna får lite egen space utan keso,. Så drog vi till outlet för att köp en grind och då började jag må illa och bli hungrig. Sen drog vi och åt på MAX och då fick jag typ ''frossa''. Och nu har jag jättehög feber :S

nu ska jag sova så godnatt på er.
pözz och kraam på er♥//Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!