aha...då va man sjuk IGEN då :(

2010-11-24 @ 16:36:16

jag som höll på att bli helt frisk, tyckte de skulle bli as skönt att bli frisk....
men med min vanliga tur så lyckades jag med att få ett paket penicillin (stavning?) med mig hem och ngn host medicin på recept....stackars mig :'(
sen efter att vi varit på vårdcentralen så tog mamma med mig ut på lite jul shopping....hon tyckte att de behövdes lite nytt julpynt och så ^^ vi kollade även runt på lite julklappar till lite personer.

Imorgon blir de nog ingen skola för min del....så de blir ingen gymnasiemässa (stavning?) heller, fan oxå!! jag har verkligen ingen aning om vad jag vill bli eller vilket gymnasium jag vill gå på.....''/ jobbigt läge!! orkar inte heller läsa igenom alla gymnasiepapper som ja har fått hemskickade heller...dom ligger i en jätte hög i mitt rum även fast jag vet att jag inte kmr läsa dom...men men, de kan väl vara bra o ha fram tills man ska välja iaf =P

sen på fredag så ska älsklingen sova här :) längtar som fan!! ska bli as mysigt<333
på lördag vet jag inte hur de blir, men de ordnar sig nog :)
och sen på söndag så blir de till att dra till ekerö och fira lill kusingen gabriel :)<3

ska försöka fixa så att ja kan lägga in fler bilder ikväll...elr om jag kan använda mammas data och fixa lite där :)
tycker att bloggen ser så tråkig ut utan några bilder eller så (a)

puss o kram så länge<33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!