haha titta - ja bloggar 2 dagar i rad xD diktig jag e (a)

2010-11-30 @ 20:42:39

sitter på mitt rum just nu o har super mega trååkigt...finns inte så mkt att göra när de bara e mörkt o kallt ute ''/ så fort man går utanför dörren så blir man ju fan en snögubbe -.-''
försov mig idag så kom till skolan runt 10, skön dag idag asså, vi kollade bara på film hela dan ^^ haha!!
hade igen vanlig lektion på hela dan ^^
efter skolan drog ja o zara hem till henne o chillade där lite :) tiiep lyssnade på musik, kollade lite tv och snackade lite skit (a)
sen på kvällen hämtade mamma mig där så drog vi me bengt (manges hund) till en rast gård så han fick springa och leka lite :P
sen har de väl inte hänt så mkt.., aja, senare måste jag plugga lite idrott, matte och så tänkte ja läsa ikapp lite i engelska boken....kul? nä ^^ men ja måste ju!

skriver kanske senare hare toppen sålänge puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!