helt jävla underbart :D

2010-11-05 @ 09:29:39

Ja, som ni vet så va ja ju ute och gick nyss :) de blev en timmes promenad, helt jävla underbart väder o ja mår så jävla bra idag :D
men de e ju lite tråkigt att ja verkar vara den ändå på bra humör idag, alla som va ute va bara gamla människor som skulle ut me hunden, bygg gubbar och sen några sega jävlar me påsar under ögonen som nyss dragit kudden från ansiktet o pallrat sig ut i höstvädret för att dra till jobbet. När de för en gångs skull är fint väder ute så ska men väl passa på att vara glad... alla ute glodde som fan på mig o jag lovar att dom undrade vfr ja såg så glad ut, men det är ju klart att ja e glad... för det första har ja lov, sen är det fredag och så är det jätte fint väder ute :D all min höst deppighet e helt borta, mår bäst för tillfället och nu väntar ja bara på att massa människor ska vakna så man har någon att snacka med ^^

Vet inte riktigt hur planerna ser ut för idag, blev lite ändrat för de va en sak som kom emellan, men de ska säkert ordna sig på ngt sätt hoppas jag :)
Jag är på bio humör men aldrig att ja tänker gå på bio i de här vädret, snacka om att slösa bort vädret. Jag vill vara ute, men vad finns de att göra ute? vad skulle ni ha gjort? :)
Är inte så bra på att hitta på saker, så ni kan väl ge mig lite tips på saker som ni skulle ha gjort, elr ska göra idag? :)

Juste, tog jätte fina bilder när ja var ute som jag tänkte lägga in :) jätte mysiga, verkligen.


vid vattnet :)

mysig bild :)

ut över havet/sjön :)


och så morgon pigga jag (a)

mysiga bilder va? :D
nu ska ja fixa lite, men ha de så bra så hörs vi om ett tag
puss o kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!